How I Accidentally Became the Biggest Streamer of all Time

Avaldati 16 apr 2021
WATCH ME LIVE ► www.twitch.tv/ludwig
follow me on twitter ► ludwigahgren
follow me on instagram ► ludwigahgren
join my subreddit ► old.reddit.com/r/LudwigAhgren/

edited by: politesl
#ludwig #stream #twitch

Kommentaarid

  • When it said “see you space Cowboy” I was confused as shit because some people call me The Space Cowboy

  • Here was I

  • this was a masterpiece

  • this was a masterpiece

  • He's pretty good at this shit ha

  • “Oops guess I’m bigger than Ninja I guess”

  • Wow, this guy could be a professional streamer some day.

  • this boi made 1.4 mil for streaming for 30 days. i would take that

  • I can't tell if the music's snail's house music or kirby music, sounds similar to pixel galaxy.

  • Caveman ludwig discovers fire

  • No ones gonna talk about when Ludwig was crying a guy on chat said cock

  • I bet he'll be pretty big some day

  • The fact that he did all this well respecting the best movie in history (cars) I got mad respect

  • THE END OMGGG

  • What’s the song

  • This guys pretty cash money

  • POV: He accidentally hits end stream

  • He: accidentally became the biggest streamer ever. me: WhO Is hE?

  • How much money is that

  • Twitch version of the Truman show

  • i keep coming back to rewatch this

  • The godly almanac conservatively undress because sparrow worryingly post outside a uppity semicolon. cluttered, creepy age

  • This Ludwig guy is pretty cool, he should be a Twitch streamer!

  • ludwig7 The Subathon™

  • Legends say... he is still streaming to this day.

  • o7

  • streams for a month straight "accidentally"

  • You have Tsm Team

  • 0:45 BROOO SAMEEEEEE. Im good now. The diet is anoyng tho.

  • What is the song that he uses in his videos? it's the one that plays at the end

  • Lewdwig

  • Did he roll though 30 days of streaming multiple times to put this together

  • “Alright put a quarter cup” *Proceeds to put in half the bottle” Fire: let me introduce myself 😏

  • A beast

  • who?

  • this Myth guy has a lot of talent he should stream this game called Fortnite

  • to simone1 who said: "cock" i love you made my day

  • If timmy is aceu's little brother then someone tell Mendo we found big bro 🤣🤣

  • This is the legend that didn't stop for literal weeks! I think he deserves every sub!

  • Here to make 5,555 comments

  • The thing is, if you give any power to be able to torture you, they will do it.

  • WHEN HE SCREAMED AT THE YEAST AND IT BLOOMED I CRIED LMFAOO

  • YOU WERE ON THE SWEDISH NEWS TODAY

  • Historical moment happens: simone1 in the chat: *C O C K*

  • I would like the outro music

  • 7:28 69420

  • this will overtake salty ice climber moments just you wait

  • The fact he was coming up w consistent content for that long is just as impressive tbh

  • A saga of a lifetime

  • Not the biggest

  • This was in the swedish news

  • true works of art

  • o7

  • me whos literally never heard of ludwig in my entire life ;-;

  • damn the dedication tho, imagine having to endure your viewers for a full month as your life becomes a reality show

  • insane but imma beat his record

  • big boi twitch moves

  • Am i the only one that wondered when he busted?

  • I found out about this because of Trash Taste

  • If it was me I would have “accidentally” ended the stream

  • Truman show irl

  • I hurt was the first and last sub of the vid

  • 6:16 CORPSE entered the chat

  • nice

  • You know your rich when your wiping your eyes with money

  • ludwig7

  • Epic

  • Ocarina of time to simple minds to ocarina of time is just *chefs kiss*

  • "accidentally" aka shilled out for 30 days straight

  • THIS ONE MAN made $$1,410,820 in 31 days holy cow give me that drive, and passion to do that please lord

    • With all the deductions and shit like donating to charity, paying his mods etc. it ended up with around 200k but STILL thats a shit ton of money

  • v

  • Becomes biggest streamer with one stream, ok

  • Xqc is better off

  • I dont really care but 3:27 is yoinked from the video I made. Just thought that was funny

  • I'm just happy I could be a part of it.

  • This man is a legend

  • 270,000 subs= 1,350,000 dollars usd

  • Takes a break go to sleep sometimes goes off stream for a couple minutes or so if this was xqc Never go to sleep year long stream shit and piss on stream lol never leave the chair

  • To be honest, you are nothing special

    • @Tanav K Stil acting like a b*tch, the best you can do :)

    • @Tanav K Ludwig is below average

    • Lmao he's more special than you'll ever be if you keep acting like that

  • "and that is what period is for guys"

  • Wait your appendix was about to burst??? Dude your lucky to be alive...

  • why Are people not talking about how many verified people are in this chat

  • idc

  • 8:27 nice

  • Lidwig going soft

  • lol i like how the mods put their twitches and their cashapps in their names to try to get clout

  • LEGENDARY

  • what is the outro music called

  • Where the fuck is MELEE!!!!!!!!!!!!!!

  • Pride before the fall.

  • Video message: Don’t do a subathon if your a big streamer. Or else you can’t end stream for a month.

  • Ludwig, the new Truman.

  • fa

  • we do a lil trolling

  • bro made a million dollars

  • That’s bad baseball form

  • Hi twitch

  • Nice music choice

  • this my sign to give up the idea of streaming idk if i could manage 6 hours much less a month

  • WAIT IT WAS 31 DAYS!?!?