THEY. - "Stop Playin'" [Official Music Video]

Avaldati 8 okt 2019
Stream/download "Stop Playin": wr.lnk.to/stopplayin
Connect with THEY.:
unofficialthey.com/
they
unofficialthey/
unofficialthey/
www.soundcloud.com/unofficialthey/

Kommentaarid

  • this song is so underrated...... gives me don toliver vibes

  • "I'm bout to have you on the floor like (✊🏼✊🏼)." The sickest part of the song.

  • This song isn't long enough for me :( THEY. so underrated

  • song goes hard, so underrated. Beat is fiiyah

  • Finally youtube recommends me a good song.

  • I wish THEY. would make a remix to this

  • Sexual chocolate 🍫 🤤 😋 😍!! Haha

  • Whatever your going through in this world there is hope and you have a purpose and destiny. Yeshua (Jesus Christ) is the way the truth and the life. Choose righteousness...Yahweh loves u

  • Dam who the girl at 2:48

  • Hmmmmmm ......FIIIIIRRREEEE

  • THEY. Are exactly what my ears and soul needed. Their badazz

  • I was curious so I clicked on this song, Wow I love their style already.🥰 THEY piqued my curiosity for more of their songs.❤️❤️

  • i dont like this

  • KINGGGGGGGGGGGGGGGGSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • It's definitely on rotation💃Sultry. Sexy. Chill. Enticing. I'm engaged & curious so I'll be digging deeper... Presentation with delivery is a mystery to me..Faces to voices...😁💯🤘 I love artistry originality rhythm & percussion with a hittin base line for sure..💃 This track is fuego though!! 🔥Flame.. 🙏💐🙏

  • It is amazing

  • I’m obsessed with this song

  • $

  • This is the first song I’ve heard from them and my eyes went wide when I heard their voice 😳

  • 2:39 - 2:41 over and over again

  • DOPE ✌

  • Wow I didn’t expect y’all to sound like this. First time listening and I am impressed 🔥🔥

  • Clicked for the thumbnail stayed for the song

  • Hold on, isn't it the SAME HOUSE of "Roses - feat Future" ?

  • Good music

  • 💫💛💫

  • Yall are so underratedddd mannnn

  • „THEY“ are Guys😅 I thought „THEY“ was Girl 😂 there videos got me confused 🤷🏾‍♂️🤷🏾

  • H.e.r h.i.m. and THEY😂😂😂

  • Just discovered them and frankly I’m not disappointed

  • Xhill music first time hearing it.

  • I don't know about you❤️.. But this song is good🤧🌻

  • Laid back

  • This goes harddd!!!! ❤️

  • Am I the only one that was weak as hell at how the one with the durag was BUSTIN down the door every time they knocked!!? 😳🤣 Lmbo...Homie said "Either you gone lemme in...or you gone lemme in!" Lol...the blonde dude was at least cute with the knock lol...but either way, this song is hard as hell!!

  • 2:47 best part

  • Wow I’m just now finding this 😭😭😭❤️🙌🏽

  • 2:40 bro ain’t a simp but holy shit

    • @Daniel Vargas i can give you my @ just in case she doesn’t dm you back 🥲

    • @Rosè woa, bless your heart

    • @Daniel Vargas @michellapomales 😔

    • facts who knows this girls @ because sheeeeesh

    • Flawless

  • Jesus is the way the truth and the life, No one gets to the Father but by him. Jesus died so that you can have everlasting life. Place your faith on Jesus. Trust Jesus. God bless you all

  • Mann this song is beyond a refresher from anything else out there. Favorited to go back to it, years later. The Jamaican feels on it, is what I think should be your staple for all your songs to paten you w ur songs n spinning off with the flow this smooth but still upbeat. I believe you will have a lot of consistency to hits and a impactful future to the industry that is really in need of something new. Cheers!

  • Anybody else hear a little Sting - “Don’t Stand Close To Me” in those hooks? No? Just me, okay 🔥🔥

  • BUT whyyy i loook like The girl in the Thumbnail lol. shes PRETTTYYYY ! never heard this song before but i loved it. new FAN and Subscriber !

  • so H.E.R. comes out with her name, and these niggaz drop T.H.E.Y. what's next? T.H.E.M.? U.S.? W.H.O.?

  • Wow, first time I’ve heard of them. Their amazing

  • When that beat drops.. damn..

  • The director did a very good job :)

  • MISS YA

  • Today marks one yr since this was posted✨

  • Those drums man...so weird and dope at the same time

  • Ngl,the girl in the thumbnail made me click hella fast!

  • the dude in the doo rag has the most beautiful eyes i've ever seen on a guy

  • Damnn this is my new favorite bedroom jam haha on the flipside it makes me think of a friend when we used to hang out constantly. How things would be if we could talk again :(

    • You could try get in contact with them again ! Unless they were toxic ofc....

  • Best R&B shit out in 2020

  • Smoov

  • This is garbage.

  • Ikr

  • I'm happy☺ I stumbled upon this gem 💎w0w this s0ng is good vibez 😚

  • I’m late🤦🏽‍♀️ On now on replay😉 👏🏽

  • Grade A Dick. I got some grade A dick 3 nights ago 🤗🤗🤗🥰🥰🥰 My black King.

  • 🦅

  • Glad I clicked this🔥🔥🔥🔥🔥

  • Our generation kacey n jojo

  • this song slowed is my fav version

  • The shawtys on here ain't nothing nice !!! 😍

  • Chills everytime

  • 🖤

  • 🖤

  • 2:40 BRUH WHO IS SHE, SHE FINE AS HELL.

    • @Michellapomales

    • I know right , I'm finnin 2 bone dat hotty ☠🔥 😉

  • the best part 1:35

  • 😍

  • I like to have sexual relations with my hand to this track!

  • Who dat. Iris West?

  • I kept wondering why this song was an immediate like for me... "M.I.A. - Paper Planes"

  • Damn the girls in this video are actually fine as a dime... normally in videos they just sexy because they half naked... but many of these girls are actually beautiful... names please 😂😂 good song by the way

  • ❤️🌴👀🔥

  • Who’s the girl in red?

  • They won't leave DJ Khaled alone.

  • This song is dope!!!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • Been listening to “count me in” and “all mine” on repeat!!!! I can’t wait for the rest of the world to catch up and enjoy yalls music, you guys’ voice and vibe is different than other artists! ♥️

  • You can feel that Majid Jordan vibes

  • YEA IM HOOKED.

  • On repeat 😋

  • When the drums started...felt so good

  • THEY, HIM, HER... etc. all of these singers stage names is confusing

    • @Teewan the Teddy Bear pretty soon we're going get a ME

    • @Vindictive Design true true.. and sometimes i forgot their names

    • @joshiasp lol so many band names to keep up with nowadays

    • @Vindictive Design thx for the info man! just knew that rn

    • HIM is actually short for His Infernal Majesty

  • 🎧💋💯

  • They better stop playin

  • 🔥

  • Found out about them cuz of their collaboration with Jessie Reyez

  • Kc & Jojo vibes

  • Beautiful blasian woman in thumbnail = wow

  • LYRICS: [Intro] I've been patiently waiting Ooh, knock up on your door like [Chorus] You’ve been patiently waiting For me to knock up on your door like Baby, tell me stop playing I'm fiendin' and you keep teasing I’m 'bout to have you on the floor like Baby, better stop playing [Verse 1] One time I'ma say this shit Playing games, I don't play that shit Come and pull up on some grade A dick Sorry, dude, let me pay that shit Spread that shit, uh Bring it closer, let me taste those lips Before you leave, give me one more kiss Tell your girls how I ate that shit [Pre-Chorus] Finna pull up, I've been drinking Let me get up in it right now [Chorus] You've been patiently waiting For me to knock up on your door like Baby, tell me stop playing I'm fiendin' and you keep teasing I’m ’bout to have you on the floor like Baby, better stop playing [Verse 2] Yeah, I was thinking you could take me back home Take me up to your room Take your ass out of them clothes Watch me flip that, hit it from the back Don't make me chase that, I’ma beat them brakes back Can you take that? I'll let you taste that Give you that face mask, oh, don't you waste that [Pre-Chorus] Finna pull up, I've been drinking Let me get up in it right now [Chorus] You’ve been patiently waiting For me to knock up on your door like Baby, tell me stop playing I'm fiendin' and you keep teasing I'm 'bout to have you on the floor like Baby, better stop playing [Outro] I've been patiently waiting Ooh, knock up on your door like

  • Watching this video high af is like really crazyyy

  • OMG. I thought i knew these guys, but i don't know anything!

  • the shawties in this video... 👌👌

  • Real sultry 90s feel...amazing song

  • I’m just coming across their music and........ They gonna BLOW!

  • Fkn my side girl to this song this weekend. Trey songz and breezy can take a break. 😂😂😂

  • Broads is bad

  • The the vibe is off the chain